Apartament debransat de la caldura unde nu locuieste nimeni - au fost introduse deliberat cheltuieli (100% egale ca si cei bransati) pentru caldura pentru iarna 2013/2014 (dar in anii anteriori am platit doar cota-parte cat si pentru anul curent Februarie si Martie cand am vizitat si am facut observatia). Nu am facut plata celor cateva milioane la intretinere inainte sa fac o contenstatie si cerere detaliata a facturilor - Nu am primit raspuns la aceasta. Anterior cand am vorbit cu presedinta, a dat vina si pe vechiul dar si pe noul administrator. Noul administrator desi are website ce include plata online nu mi-a dat acces la acestea.
Desi pot face plata pentru a nu se aduna penalitati in plus, vreau sa stiu inainte pe cine sa apelez pentru a afla cum vor fi scazute aceste cheltuieli ?
Am gasit experiente si sfaturi diferite de a apela la mediator, primar, consiliu, judecata parchet
Avand in vedere ca este vorba despre consecinta activitatii ex administratorului,solutionarea este la nivelul reprezentantilor legali=presedinte+comitet executiv
Solicitati oficial desfasurarea actelor prin care sa se faca regularizarea
Daca nu se solutioneaza amiabil la nivelul imobilului- pentru a raspunde la titlul topicului-sesizati oficial serviciul specializat din primarie
@blocexpert Ati inteles doar prima parte, anume ca trebuie redistribuite cheltuielile caldurii celor care au consumat acea caldura, adica e greu de explicat incompetenta, dar nu faptul ca trebuie sa plateasca ce au consumat. (se adauga aproximativ 5RON/apt la un bloc turn)
Dar nu vorbim de iarna anterioara sau anii anteriori, ci vorbim de lunile anterioare din aceasta iarna (Noiembrie, Decembrie, Ianuarie) dupa cum am afirmat la inceput 2013/2014
Si noul administratorul se recomanda expert si ca are posibilitatea sa ofere cheltuieli defalcate si plata online, dar ezita sau evita sa ofere raspunsuri.
Probabil ca acea conducere nu ar trebui nici sa adauge penalizari gresite in plus la calculul incorect - daca intr-adevar acela ar fi motivul pentru care nu se grabeste sa faca reglarea.
Si care sunt explicatiile noului administrator? De nu nu doreste sa clarifice situatia?
Atentie mare la platile online direct pe site-ul administratorului. Toti banii incasati astfel se duc intr-un cont colector al firmei de administrare, iar decontarea catre asociatie se face la 1- 4 saptamani, timp in care banii sunt folositi de catre firma procesatoare de plati sau firma de administrare. Cei mai multi proprietari din blocuri habar nu au ce se intampla cu banii lor.
Asta este principalul motiv pentru care noi nu am introdus sistemul acesta de incasare.
@id032013,
Sunteti indreptatit sa primiti raspuns la contestatie, asa cum sunteti indeptatit sa vi faca corecturile repective - treaba lor cum au sa o faca, insa raspunsul la contestatii o face com. ex. prin presedinte, desigur, dupa ce se consulta cu cel care a intocmit lista de plata sau cu cel care a aprobat repartizarea de costuri cu incalzirea pentru apartamentul dvs. - deconectat de la sistemul centralizat.
Administratorul poate sa faca si sa desfaca, sa fie expert la NASA, treaba lui, insa nu trebuie sa raspunda la contestatii. Asa fac toti, nu se baga unde nu-i fierbe oala - si bine fac!
Succes!