avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 592 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administrator-Bloc
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administrator-Bloc

Imi puteti spune va rog frumos care,sunt atributiunile unui Administrator Bloc? Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 16:44, 9 Iunie 2014
Buna seara,

Atributiile administratorului unei asociatii de proprietari le gasiti in Legea 230/2007:

Art. 36. - Administratorul, persoană fizică sau juridică, are,
în principal, următoarele atribuţii:
a) prestarea serviciilor în mod profesional;
b) gestionarea bunurilor materiale şi a fondurilor băneşti;
c) efectuarea formalităţilor necesare în angajarea contractelor
cu furnizorii de servicii pentru exploatarea şi întreţinerea clădirii,
derularea şi urmărirea realizării acestor contracte;
d) asigurarea cunoaşterii şi respectării regulilor cu privire la
proprietatea comună;
e) gestionarea modului de îndeplinire a obligaţiilor
cetăţeneşti ce revin proprietarilor în raport cu autorităţile publice.
Obligaţiile cetăţeneşti sunt cele stabilite, potrivit legii, de adunarea
generală a proprietarilor;
f) îndeplinirea oricăror altor obligaţii expres prevăzute de lege
Gasiti raspunsul in Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari precum si in HG 1588 din 2007 Normele aplicare a Legii 230 /2007.
...."atributiunile unui Administrator Bloc?" se mai discuta si in AG a proprietarilor, dar, desigur dvs. nu ati participat... le mai aflati si din alte surse, chiar si de aici, de pe forum!
atributiunile administratorului asociatiei de proprietari sunt, asa cum s-a ararat, in legea 230/2007 si HG 1588/2007. Dar acestea sunt atributiuni generale.
Atributiunile concrete ale administratorului Icsulescu din asociatia de proprietari Libertatea sunt discutate, negociate si in final stabilite concret in fisa postului acelui administrator si pentru acea asociatie. In alte asociatii, unde administratorul este si casier, sigur ca are si aceste atributiuni inscrise in fisa postului.
Eu nu pot sa-i cer administratorului sa faca inacasari si plati din casa daca am angajat un casier pentru asta. Sau nu am de ce sa-i cer administratorului sa gestioneze agentul termic (consum, facturi, repartizare, subventii...) daca asociatia mea este debransata de la sistemul public de energie termica.... In alte asociatii, da.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contabilul nu poate fi casier? teo30967 teo30967 intr-o asociatie de proprietari contabilul nu poate avea si functia de casier? eu stiu ca cei doi sunt salariati, activitatea contabilului e verificata de un ... (vezi toată discuția)
Informare locatari SerbuRadu SerbuRadu Buna seara. Am auzit ca a intrat in vigoare amendament la legea 230/2007 precum ca asociatia de proprietari este obligata sa anunte toti ... (vezi toată discuția)