Am un abonament la o companie de telefonie mobila care nu mai este sub contract, Am solicitat o cerere de ''reziliere contract''(cu toate ca eu nu m ai am nici un contract cu ei semnat de catre societatea mea) cu mentiunea de a trece numarul pe o cartela prepay. Dupa 3 zile am fost contactat de catre un reprezentant , oferindu-mi un abonamet avantajos si astfel convingandu-ma sa ramana pe abonamane. Problema mare este ca dupa 30 zile (cand am primit factura) m-am trezit cu un alt tip de abonament fata de cel care il negociasem telefonic, costuri suplimentare (deoarece eu stiam ca am un nou abonament cu minutele si traficul de net aduse la cunostinta) . Am facut nenumarate sesizari ( au trecum peste 60 zile de la prima sesizare) care nici la ora actuala nu s-au solutionat , mai rau este ca mi-au supendat numarul de telefon dar facturile continua sa curga chiar daca nu pot utilizaserviciile lor. Este posibil asa ceva ca o societate sa factureze in continuare servivii de care tu nu poti beneficia? La ora actuala am o factura de 160 ron pe care nu vreau sa o platesc pentru ca consider ca am fost pacalit inselat cu mare nesimtire. In sesizare am cerut sa se asculte convorbirea telefonica dintre mine si consultantul respectiv care mi-a ofertat acel abonamnet si sa traga singuri concluzii, binenteles ca ma tot lungesc dar facturile tot curg. Ce pot face in acesta situatie???? Eu de ce as platii aceste facturi daca ei nu au bunul simt sa isi soluitioneze in termenul legal de 30 zile sesizarile.
Incercati si o plangere la Comisariatul pentru Protectia consumatorului.
Modelul de plangere aici: www.avocatnet.ro/content/for...
Lista comisariatelor in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat. [ link extern ]
Fiind vb de o persoana juridica, nu intra in categoria consumator protejat de legea protectiei consumatorului.
Nu exista un termen legal de raspuns, probabil ca aveti un termen prevazut totusi in contract.
Nu va ramane decat sa ii actionati in judecata daca nu se lamuresc lucrurile.