Va cer sprijinul in urmatoarea situatie:
O asociatie de proprietari a semnat prin presedintele asociatiei un contract de executie usi pt imobilul respectiv cu o SC din domeniu. In aceeasi zi in care s-a semnat contractul a fost emisa si factura lucrarii care urma sa se execute. Ulterior, proprietarii au decis renuntatrea la lucrare si a fost informata in scris si sociatatea furnizoare.
Desi lucrarea nu s-a executat sau macar inceput, furnizorul pretinde achitarea facturii aferente.
Este idreptatit sa ceara plata din moment ce lucrarea nici macar nu a fost inceputa? Mentionez ca in contract nu exista clauze de reziliere sau alte obligatii.
Va multumesc!!!
Presupun ca instiintarea privind renuntarea la contract s-a facut in scris si aveti si confirmarea faptului ca a fost comunicata.
Dumneavoastra nu aveti nici o obligatie sa le achitati aceea lucrare de vreme ce nu s-a executat....daca ei vor sa recupereze aceea suma va trebui sa va actioneze in judecata. In acest caz, dumneavoastra solicitati sa va faca dovada ca lucrarea a fost executata. In cazul acestei lucrari ei trebuiau sa acorde o garantie....si, implicit, sa incheie un proces verbal de finalizare a lucrarii.
Semnarea de primire a unei facturi, nu inseamna acceptarea ei. In ceea ce priveste renuntarea la lucrare, ei pot sa va solicite daune interese pe care insa trebuie sa le si dovedeasca