Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe un site de contabilitate am găsit următoarea știre: Asociatiile de proprietari se supun unor noi reguli dupa ce Senatul a aprobat un proiect de lege prin care este completata Legea 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari.
Principala OBLIGATIE pe care o vor indeplini asociatiile de proprietari se refera la faptul ca va fi afisat LUNAR modul de calcul al cheltuielilor, insarcinat cu aceasta noua datorie fiind presedintele asociatiei.
ATENTIE! Nerespectarea acestei obligatii se poate sanctiona cu amenda de pana la 3.000 lei!
Știe cineva dacă există deja această modificare și care este actul normativ?
Este o propunere legislativa,care inca nu a fost adoptata de cele 2 camere
Dupa adoptare ,trebuie sa parcurga etapa promulgarii ,publicarii in Monitorul Oficial
Dupa cum vedeti din anunt, a fost adoptat in Senat, dar pana la publicarea in M. Of trebuie sa treaca prin mai multe etape, asa ca inca nu este in vigoare asemenea prevedere.
Asta nu impiedica insa pe administratori sa afiseze modul cum repartizeaza cheltuielile lunare.
Este o chestiune de bun-simt.
Eu nu doar ca le afisez modul de calcul, dar le dau si fluturasi, pe fata cu ce are fiecare de platit detaliat, iar pe verso cu toate facturile care stau la baza calculului pe fiecare furnizor de utilitati, ca sa studieze fiecare dimineata la cafea si sa nu faca coada la avizier. Deci se poate.
Daca o lista de plata este intocmita corect si complet nu mai este nevoie de a prezenta explicit modul de calcul. Toate detaliile sunt cuprinse in lista de chetuieli.