avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 265 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Calcul indemnizatie cresterea copilului - doctoranzi
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Calcul indemnizatie cresterea copilului - doctoranzi

Am o nelamurire vis-a-vis de calculul indemnizatiei pentru cresterea copilului. Mentionez ca sunt student-doctorant, zi, cu bursa, si am intrerupt studiile doctorale fiindca stiam ca bursa se ia in calcul la stabilirea indemnizatiei pentru cresterea copilului.

Dupa depunerea dosarului, mi s-a comunicat ca nu se tine cont de acest venit fiind neimpozabil, cu toate ca in OUG nr. 11/2010, referitoare la calularea indemnizatiei pentru cresterea copilului, este prevazut faptul ca in categoria veniturilor care se iau in calcul pentru indemnizatie intra si veniturile supuse impozitului pe venit, dar care potrivit legii sunt scutite de plata acestuia sau sunt considerate neimpozabile.

Chiar si in acest context, ANPS refuza luarea in calcul a bursei doctorale, cu toate ca la depunerea dosarului au spus ca se va calcula si bursa.

Imi puteti spune daca din punct de vedere legislativ se poate sa nu se ia in calcul un astfel de venit.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:50, 27 Iunie 2014
1. Am sa va redau mai jos niste texte si niste raspunsuri primite de la ANPIS care contrazic pe cei care v-au data alte raspunsuri,


2. Din Ordinul MMFPS 1474/2011:

Situatie:
Situaţia persoanei care în cele douăsprezece luni de eligibilitate a avut calitatea de doctorand şi pe această perioadă a beneficiat doar de bursa doctorală. Ce venituri sunt luate în calcul la stabilirea cuantumului indemnizaţiei pentru creşterea copilului şi cum se calculează aceasta?

Solutie: