Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bineinteles ca la revenirea in tara (Iasi fiind destinatia finala), am ajuns singur, fara bagaj. Pana aici nicio problema. A doua zi dimineata, m-am dus la aeroport, m-am interesat, bagajul a fost gasit..la Paris (una din escale). Superb. Conform datelor din calculator ar fi trebuit sa-mi ajunga in aceeasi seara. Nici pana acum (dupa 3 zile) nu a ajuns.X-(
Am dat telefoane, am mers personal la aeroport... Trebuie sa ajunga. Inteleg daca nu-l gaseau, dar il au de 3 zile si e tot la Paris. Inteleg ca tb sa am rabdare, dar in 2 zile plec in concediu. Nu mai am. Cu oricine vorbesc, raspunsul e acelasi: Nu tine de mine! Pai de cine ***** tine, atunci? Dati-mi sa vb cu respectivul. Nu am cu cine.
Unde pot sa-i reclam? Mentionez ca tine de Tarom (am vb si cu cei de la Air France si nu e, bineinteles, problema lor).
este o problema comuna... faptul ca v a fost ratacit bagajul va da dreptul la despagubire care nu poate fi mai mare de un anumit plafon maxim...daca va fi definitiv declarat pierdut primiti o suma si mai mare de bani