Cu o saptamana inainte de data de 18 august il anunt ca nu mai pot veni si ii cer sa-mi returneze avansul.
O saptamana este cam putin. Rezervarea unei camere pentru care s-a platit avans poate a determinat proprietarul sa refuze alti clienti. Rolul avansului este sa protejeze atat agentul economic de astfel de razgandiri (pe ''ultima suta'') cat si clientul de a se trezi ca ajunge la unitate si nu are camera.
8. am platit avans la o agentie la un concediu in afara; acolo am semnat contract si eu si sotul si era stipulat in contract ca avansul este nereturnabil daca anuntam mai tarziu de x zile; deci nu era "doar" nereturnabil.
Ati vazut... exista un termen X, perfect legal daca este cunoscut de client, dupa care avansul nu mai poate fi recuperat.
In opinia mea puteati face ceva doar daca nu vi s-ar fi comunicat faptul ca avansul este nereturnabil. Dumneavoastra ati stiut asta si nu ati avut nimic de obiectat atunci, ati trimis avansul. Asa nu prea cred ca aveti sanse de castig, faptul ca ati anulat rezervarea cu doar o saptamana inainte de data inceperii cazarii vi le scade, in opinia mea, spre 0.