Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In data de 16.07.2014, am achizitionat online un laptop.
Doresc sa returnez acest produs deoarece are probleme.
Azi am trimis un email catre firma respectiva prin care mi-am anuntat intentia de returnare, am vorbit si la telefon si au fost destul de ostili.
Imi pot recupera banii pe produs, care este legea returului 14 zile sau 30 zile de la cumparare???
Atentie: OG 130/2000 nu mai este in vigoare. A fost abrogata de Ordonanta de urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Potrivit acestui nou act normativ, consumatorul se poate retrage fara motiv din contract - in termen de 14 zile (nu 10 zile - asa cum scrie mai sus).
In perioada de garantie a laptop-ului (daca acesta nu mai este conform specificatiilor tehnice), puteti solicita vanzatorului sa vi-l repare sau sa vi-l inlocuiasca. Sau sa va restituie banii, daca vanzatorul este de acord - dar probabil va prefera sa vi-l repare / inlocuiasca cu un alt laptop.