Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
1. Pentru prima depunere a registrului electronic la sediul ITM-ului se cer urmatoarele :
- Adresă de înaintare pentru depunerea registrului electronic al salariaţilor
- copie dupa certificatul de inmatriculare;
- suportul magnetic pe care se afla atasat fisierul de forma .rvs cuprinzand datele din Registru.
2. Pentru eliberarea utilizatorului si parolei pentru depunerea on-line a ReviSal, trebuie sa va deplasati la ITM-ul in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, cu urmatoarele acte:
- cerere scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
- imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
- copie dupa certificatul de inmatriculare;
- copie dupa actul de identitate al persoanei imputernicite.
Obtinerea parolei si a numelui de utilizator pentru societatile noi infiintate se face numai dupa prima depunere a REVISAl-ului la ITM.