avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 262 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... accident rutier in alta localitate
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

accident rutier in alta localitate

Buna ziua.In urma cu o luna si jumatate, am fost implicata intr-un accident rutier intr-o localitate aflata la cca 500 km de domiciliul meu. Am fost luata cu salvarea si nu am facut nici un fel de document la politie. Atata numai, mi s-a testat alcoolemia la spital.De atunci, sunt in concediu medical. Problema mea este aceea ca nu ma aflu in posesia nici unui document oficial care sa confirme implicarea mea in accident. Am discutat de nenumarate ori cu politistul care se ocupa de caz si mi-a spus ca, pentru a intra in posesia procesului verbal, este neaparat nevoie ca eu sa ma deplasez in acea localitate(care, mentionez inca o data, se afla la mai mult de 500 de km de domiciliul meu), sa semnez acest proces verbal.Intrebarea mea este, daca eu sunt inca in imposibilitate de a ma deplasa (accidentul s-a soldat cu un umar deplasat, din cauza caruia nu pot conduce) si nici nu dispun de resursele financiare necesare deplasarii (combustibil, masina, cazare o noapte), nu exista nici o posibilitate ca acest proces verbal sa fie trimis la politia din localitatea mea de domiciliu, ca eu sa il semnez aici si sa pot intra in posesia lui?
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: ContSters100701 , utilizator 15:56, 3 Septembrie 2014
faceti cerere scrisa la politia in cauza sa va comunice procesul-verbal prin posta, asa cum se mai practica, trimiteti-o cu confirmare de primire ca sa aveti ceva la mana ca ati cerut, daca nu sa faca o comisie rogatori la politia de la domiciliul dvs.