Buna! sunt studenta la FSEGA anul 2 si am de facut un proiect despre activitatea unei asociatii de proprietari.M-ar interesa activitatile pe care le a re o asociatie de proprietari pe departamente in fiecare luna( ca de exemplu administratorul intocmenste documentul x in n exemplare si il trimite la departmentul de contabilitate etc).Daca m-ati putea ajuta v-as fi foarte recunoscatoare.Multumesc anticipat!
Studiati intai urmatoarele legi si apoi sa ne mai intrebati
LEGE nr. 230/6 iulie 2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
Normă metodologică din 19/12/2007 de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
Legea nr. 82/1991, legea contabilitatii, republicata 2008, versiune integrala. Republicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 454 din 18/06/2008, contabilitatea in partida simpla. Totusi poate fi cazul unor firme de administrare si atunci se apropie de ce ati scris( cu separare intre administrator si contabilitate si alte departamente).
sunt de acord cu d-l marius. acum asociatiile sunt in general de mici dimensiuni, iar functiile de administrator,casier, contabil sunt cumulate... stiu ce trebuie sa faceti, cred ca ar fi o premiera in domeniu. urmati sfatul d-lui marius, cautati o firma de administrare servicii pentru as. de prop. si poate reusiti sa realizati o procedura, asa cum ati invatat la facultate. daca o veti publica, cu atat mai bine, poate ne mai inspiram si noi... vizitati si site-ul www.fapr.ro
succes!
Cine este seful?
elga50
Cine este seful unei Asociatii de proprietari pe cale administrativa si in ce lege se prevede acest lucru. Cine sanctioneaza o Asociatie de proprietari / ... (vezi toată discuția)