Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am cateva nelamuriri legate de completarea registrului de incasari si plati.
1. Incasarile provin din activitati diferite (mai multe coduri CAEN). Se inregistreaza cumva diferential incasarile/platile (eventual pt fiecare cod CAEN)??
2. Cheltuielile pentru infiintare PFA sunt integral deductibile? Cum se trec in registru, mai ales ca chitantele aferente taxelor de la Reg Com sunt datate anterior datei de inregistrare a PFA?
3. Intrucat cheltuielile pe care le am sunt integral deductibile, trebuie sa mai completez si fisele pt operatiuni diverse?
4. O parte din incasari sunt prin banca, dar se intampla sa transfer partial sau total incasarea in contul personal. Cum trebuie sa inregistrez aceasta operatiune?
1. Nu. Doar cronologic, toate la rand.
2. Da. Le treceti toate in prima zi dupa ce ati inregistrat la inspector registrul.
3. Nu.
4. Treceti tot in registru si faceti cont pe pfa.
Contabilitate pfa
smioana
Buna ziua,
Anul trecut am infiintat un PFA in luna ianuarie care are ca obiect de activitate \"Alte transporturi terestre de calatori\". Acum a venit timpul ... (vezi toată discuția)