Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna ziua,
am achiyitionat un telefon sony ericsson w660i in data de 24 dec. 2008, in februarie 2009, am sesizat vanzatorului defectarea acestuia (procesul verbal de primire a fost redactat cu 10 zile inainte, iar la sesiyarea faptului mi s a raspuns ca asta nu conteza), telefonul mi a fost restituit pe data de 30 martie 2009 (aceasta este singura data trecuta pe garantie fara alte specificatii), in data de 2 aprilie am revenit la vanzator, sesizand aceeasi defectiune, fapt pentru care a fost retrimis la service, l/am primit pe data de 7 mai 2009 (pe certificatul de garantie fiind trecute datele de 2.04 2009 / 16.04.2009), la returnare am sesizat faptul ca telefonul are carcasa din spate crapata, motiv pentru care am refuzar ridicarea acestuia. mi a fost retimis in service. l am primit azi 28 mai 2009, carcasa fiind inlocuita, dar pe certificatul de garantie nu este trecut acest lucru.
tinand cont de faptul ca de 4 luni nu am beneficiat de telefon, si nici certificatul de garantie nu este completat corespunzator, as dori o lamurire in acest sens.
daca telefonul are defectiuni care nu pot fi reparate , pe langa sesizarea catre OPC refuzati sa-l ridicati .Nu este respectata partea contractula , v-a fost vandut un telefon defect nu trebuie sa-l acceptati;):sorry:
Dvs. beneficiati de prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
In baza prevederilor art. 10 aveti dreptul sa solicitati inclusiv inlocuirea produsului.
"Art. 10. - În cazul lipsei conformitãþii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzãtorului sã i se aducã produsul la conformitate, fãrã platã, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau sã beneficieze de reducerea corespunzãtoare a preþului ori de rezoluþiunea contractului privind acest produs, în condiþiile art. 13 ºi 14.
In plus,
Art. 16. - Rãspunderea vânzãtorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajatã dacã lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
si
Art. 18. - Pânã la proba contrarã, lipsa de conformitate apãrutã în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumã cã a existat la momentul livrãrii acestuia, cu excepþia cazurilor în care prezumþia este incompatibilã cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Ca urmare, adresati-va OPC -ului si cereti sa stabileasca daca v-au fost incalcate drepturile si interesele legitime pe care le aveti in calitate de consumator si sa aplice prevederile Ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, cu modificarile si completarile la zi, respectiv a Legii privind codul consumului nr. 296/2004, cu modificarile si completarile la zi.
Garantie televizor
Bogdan88
Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)