avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1513 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs in garantie trimis la reparatie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs in garantie trimis la reparatie

Buna seara,

Am un produs care este in garantie si a fost trimis pentru reparatie. De la bun inceput mi s-a spus ca nu se stie cat va dura reparatia (piesa stricata nefiind pe stoc), astfel incat mi s-a oferit cv. produsului. Am refuzat explicand ca numai am factura de achizitie a produsului si ca oricum eu vreau ca produsul sa fie reparat. Au trecut mai mult de 2 luni de cand produsul este in service si acum singurile optiune pe care mi le ofera sunt: sa mi se trimita produsul inapoi nereparat sau sa viu desbagubita la pret de dealer. Gasesc oferta facute nedrepta pt. ca eu imi doresc un produs functional si la bani oferiti de ei nu imi pot achizitiona un produs cu aceleasi caracteristici. Ce drepturi am in acest caz? Ce pot face?
Cel mai recent răspuns: Mica-Coc , utilizator 11:08, 25 Iunie 2021
Buna ziua!
În data de 30 mai 2021 am predat un aspirator cu spălare Bosch magazinului Altex pentru a fi reparat în service fiind în garanție. Angajata de acolo mi-a spus ca voi fi contactata în termen de 14 zile de ei pentru a-mi comunica rezultatul. În data de 20 iunie am sunat la Altex pentru a afla ce se întâmplă cu aspiratorul deoarece nu m-a contactat nimeni în tot acest timp. Cei de la magazin mi-au spus ca nu găsesc aspiratorul în depozit în acel moment și ca ma vor contacta ei a doua zi. În data de 21 iunie am fost în magazin și am vorbit cu angajata iar aceasta mi-a spus ca nu a primit nici un aspirator de la service. Fiind mirata ca nu m-a contactat nimeni(probabil cei de la service, nu știu exact) mi-a spus ca o sa le trimită ea o notificare, iar în următoarea zi o sa ma sune. Au trecut de atunci 27 de zile din momentul predării produsului în magazin și nu m-a sunat nimeni(nici de la service, nici de la Altex) pentru a-mi comunica rezultatul final. Eu încă aștept... Va rog sa-mi spuneți cum trebuie sa procedez pentru a rezolva aceasta problema.
Va mulțumesc!
Ultima modificare: Vineri, 25 Iunie 2021
Mica-Coc, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despre garantia produsului (si cele 15 zile) vizcatalin vizcatalin Buna ziua. Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia ... (vezi toată discuția)
Buna dimineata, va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu ... AnghelAnaGeorgiana AnghelAnaGeorgiana Buna dimineata, Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu urmatoarea problema: In data de 23.11.2020, am achizitionat de la Altex, aspirator robot ( ... (vezi toată discuția)
Am dus la altex inapoi un telefon pt. reparat. pe ecranul interior ... danabanciu danabanciu Am dus la Altex inapoi un telefon pliabil pt. reparat. Pe ecranul interior Honor Magic V3 aparuse o linie luminoasa,apoi o pata neagra pe ecran, care s-a tot ... (vezi toată discuția)