avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 614 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... sume din HJ-uri in CIC
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

sume din HJ-uri in CIC

Buna ziua!
Sunt profesor pentru invatamantul primar la o scoala din judetul Buzau. De un an ma aflu in concediu de crestere a copilului, perioada in care eu nu am mai primit diferentele din horararile judecatoresti desi colegii mei le-au primit. As vrea sa va intreb daca acum, in decembrie cand colegii mei vor primi transa a IV-a pe 2014, le pot primi si eu pe cele din anul anterior? Mentionez ca inainte de a ramane in CIC am primit de fiecare data acesti bani, fiind trecuta in HJ. Primirea acestor sume poate duce la suspendarea indemnizatiei de crestere a copilului? Multumesc pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: lily-of-the-well , utilizator 14:11, 25 Noiembrie 2014
1. Luati legatura cu platitorul acestor sume (Primaria sau ISJ) sa vedeti de ce anu ati primit banii.

2. Indemnizatia pentru concediu crestere copil (CCC) nu se suspenda daca primiti diverse sume in baza legii, a contractului colectiv de munca sau a contractului individual de munca, acordate in perioada concediului pentru cresterea copilului, altele decat cele rezultate din desfasurarea efectiva a unei activitati in perioada de concediu.
lily-of-the-well a scris:
Buna ziua! Zilele trecute m-ati ajutat cu un raspuns in ceea ce priveste sumele din HJ-uri atata timp cat sunt in concediul de ingrijire a copilului. Cu greu am reusit sa conving la scoala unde am functionat pana la ramanerea in CIC de faptul ca sunt indreptatita sa primesc acei bani. Acum mi se solicita sa aduc la scoala o adeverinta de la Asistenta sociala cum ca imi dau voie cei de acolo sa primesc acei bani. Este necesara acest document? La ce ar folosi? Astept raspunsurile dumneavoastra si va multumesc!