Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 495 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu site-ul X, banii luati, produsul nelivrat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu site-ul X, banii luati, produsul nelivrat

Buna ziua, am nevoie de un raspuns la o problema legata de un site din Romania, de unde am achizitionat un voucher de reducere pentru un brad complet utilat pentru Craciun. In total s-au achizitionat 14 vouchere, dar nu pot lua legatura cu ceilalti cumparatori sa vad daca dansii au primit produsele. Intamplarea sta astfel: pe data de 24 Noiembrie 2014, am achizitionat cu pret intreg un voucher pentru un Brad complet utilat pe site-ul in cauza. A doua zi am primit voucherul pentru care am platit 89 lei plus transportul prin curier. Am intrat pe site-ul ReduceriAzi, am intrebat ce este de facut acum, mi s-a comunicat ca trebuie sa iau legatura cu magazinul de la care am achizitionat voucherul, sa imi dau numele si codul de voucher si voi primi produsul acasa. Zis si facut, magazinul are doar adresa de mail afisata pe site, deci nu am alta solutie decat sa trimit mail. Am trimis mail cu datele, adresa, codul de voucher si astept... In data de 3 Decembrie 2014, am trimis din nou mail catre firma respectiva pentru ca inca nu primisem niciun semn de la dansii si nici produsele. Vazand ca nu mi se raspunde la mailuri, am luat legatura cu detinatorii site-ului si le-am solicitat o solutionare la aceasta problema. Mi-a fost data o adresa de mail personala (!?) a unui domn cu care vorbisem la telefon si mi-a promis o solutionare si un raspuns intr-un timp cat mai scurt... Din pacate azi suntem in 9 Decembrie 2014 si inca nu am primit niciun raspuns. Am incercat si azi sa-i sun, in conditiile in care programul de contact al site-ului este de la ora 9 pana la 17 si ambele telefoane afisate pe site sunt inchise. Ce pot face in aceasta situatie pentru a-mi recupera paguba si pentru a avertiza oamenii de inselaciunea acestui site care vinde in continuare vouchere fara sa verifice daca firmele care beneficiaza de serviciile lor sunt intr-adevar de incredere si nu tepari ? :( Va multumesc !
Ultima modificare: Marți, 9 Decembrie 2014
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: teodora81 , utilizator 14:21, 16 Decembrie 2014
Depuneti o plangere la protectia consumatorului si apoi eventual la politie. Ei ar trebui sa aiba mijloacele necesare sa verifice site-ul si magazinul in cauza si sa identifice persoanele ce sunt in spatele afacerii.
Problema este ca firma este din Bucuresti, iar eu locuiesc in Oradea, daca fac plangere la Politia din Oradea, oare vor colabora cu cei din Bucuresti ?
La Termeni si conditii scrie:

In eventualitatea in care clientul achizitioneaza un voucher si nu poate beneficia de serviciul/produsul dorit din cauza comerciantului care onoreaza voucherul ( nu din cauza clientului ), site-ul X se obliga sa restituie contravaloarea voucherului achizitionat in perioada de valabilitate a voucherului.

Deci ei sunt cei care trebuie sa va restituie banii. Ce valabilitate are voucherul dvs.? Chiar si daca ar fi expirat o reclamatie la ANPC le-ar putea face probleme.

Scrieti-le un mesaj la adresa oficiala - o gasiti la sfarsitul paginilor site-ului - si anuntati-i ca va veti adresa ANPC daca nu va primiti bani inapoi in termen de maxim 3 zile (zic, dvs. puneti cat vreti) pentru ca nu reusiti sa intrati in posesia produsului.

Mai scrieti-le sa isi actualizeze textul de la Termeni si conditii, Ordonanta 130/2000 a fost abrogata in iunie 2014 de OUG 34/2014: acum termenul de retragere dintr-un contract la distanta este de 14 zile (in pacate asta pe dvs. nu va ajuta, ati depasit cele 14 zile dar va este de folos ceea ce scrie pe site la Termeni si conditii).
Un mesaj de la un consumator informat i-ar putea misca din loc.

Model de intocmire a unei reclamatii aveti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...

Nu stiu ce sa spun in legatura cu plangerea la politie, mi se pare putin exagerata in faza asta. Deocamdata par doar comercianti neseriosi.
Ultima modificare: Miercuri, 10 Decembrie 2014
Ares-3, moderator
Buna seara, multumesc pentru sfat ! Am trimis mailuri pe toate adresele care le am de la firma respectiva. Din pacate pe voucher (o jumatate de coala A4 scoasa la imprimanta - total neprofesionist) nu apare o data limita, sau conditii de returnare a banilor, sau orice alta informatie care ar putea sa ajute clientul. Am facut si niste "sapaturi" online si am descoperit exact locatia firmei, este in Bucuresti. Din pacate azi pana la aceasta ora nu am reusit sa iau lagatura cu niciun angajat al site-ului, cred ca am sunat de cel putin 30 de ori, unul dintre telefoane este in continuu inchis, iar celalalt suna, dar nu se oboseste nimeni sa raspunda. Cel mai rau ma supara nesimtirea si superficialitatea cu care trateaza clientul care a platit un voucher si a primit o jumatate de coala A4 imprimata cu un cod si de-acolo te descurci ! Cat despre suma, am pierdut eu mai mult la viata mea, dar m-am saturat sa fiu luata de fraiera de niste tepari nenorociti ! Va tin la curent daca primesc raspuns. Multumesc tuturor !
Ultima modificare: Vineri, 6 Februarie 2015
Ares-3, moderator
Buna ziua, am asteptat solutionarea, dupa ce le-am scris cateva randuri pe mailuri si am incercat in repetate randuri sa-i sun din nou fara succes. Am renuntat sa cred ca mai primesc produsul. Azi suntem in 16 Dec. si niciun semn din partea dansilor. Azi am depus o plangere la ANPC si voi astepta sa vad daca se rezolva ceva. Probabil vor fi mai multe plangeri legate de acest site si domnii de la ANPC se vor sesiza.
Ultima modificare: Vineri, 6 Februarie 2015
Ares-3, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Voucher alexandru77 alexandru77 Buna ziua, Doresc sa ma informez daca e legal ceea ce face firma cu angajatii: firma este de domeniul comercial, retail, un lant de magazine cu un foarte ... (vezi toată discuția)
Cumparaturi on-line barbulalina barbulalina Buna ziua, am comandat o jucarie pentru fiul meu de la un magazin on-line. In urmatoarea zi am primit un e-mail in care mi s-a spus ca nu au produsul, dar ca-l ... (vezi toată discuția)
Retur produs electrocasnic - masina de spalat- pentru a fi schimbat cu alt model liviu_z liviu_z Am achizitionat o masina de spalat rufe cu capacitate de 7kg de la un magazin online pe data de 12.04.2013 (vineri),folosind pentru plata produsului si un ... (vezi toată discuția)