mirela_74 a scris:
Buna ziua, am si eu o intrebare: am preluat de curand salarizarea si cartile de munca si fosta mea colega nu a mai completat in revisal din 2008....mai este obligatoriu acest revisal? precizez ca eu am fost la itm si am inregistrat in aceasta luna cim-uri dar nu mi-a zis nimic vis-a-vis de acest subiect.
Multumesc.
Conform prevederilor HG nr. 161/2006 cu completările şi modificările ulterioare, începând cu data de 31 decembrie 2006, fiecare angajator are obligaţia de a înfiinţa un registru general de evidenţă a salariaţilor, în format electronic, şi de a-l transmite la Inspectoratul Teritorial de Muncă în a cărui rază teritorială îşi are sediul sau domiciliul.
Constituie contraventie neinfiintarea registrului i/sau netransmiterea acestuia în forma electronica la inspectoratul teritorial de munca în termenele in forma prevazuta de lege. Aceasta fiind sanctionata cu amenda de la 2.000 lei (RON) la 5.000 lei (RON).