avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Impozitare venituri de pe internet
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Impozitare venituri de pe internet

Buna ziua,

Am 18 ani impliniti, iar in momentul de fata sunt elev in clasa a XII-a.

Din acest an, din 2014, incepand cu luna februarie, am inceput sa realizez venituri pe internet. Mai exact din marketing afiliat (2Parale.RO) si publicitate online (Google Adsense).

As dori sa stiu care sunt obligatiile mele in calitate de PERSOANA FIZICA, si practic cat trebuie sa platesc la stat... (taxe, impozite, cas, cass, etc.)

Doresc sa mentionez urmatoarele:
1. De la 2Parale.RO, mi se retine CAS 10.5%, CASS 5,5% si impozit 16% si practic raman cu 68%
2. De la 2Parale.RO am si un contract numit "contract de comision" semnat, validat, totul in regula
3. De la Google Adsense nu mi se retine nimic.
4. De la Google Adsense nu am niciun contract, ci am doar contul online confirmat si validat (a fost nevoie doar de validare a adresei unde locuiesc - in sensul ca mi-au trimis o scrisoare cu un cod de verificare la mine acasa, ca sa fie siguri ca eu chiar locuiesc unde le-am zis)
5. Sunt elev, si nu stiu daca sunt asigurat medical (dar presupun ca sunt, in conditiile in care sunt elev)
6. Inca primesc alocatia aceea de 42 de lei :))
7. Indeplinesc toate conditiile impuse de cele doua firme pentru a fi membru obtinator de venituri

Alte intrebari:
Exista un prag inferior pentru care sunt scutit de anumite taxe? (am inteles ca la cas sau cass sunt scutite persoanele cu un venit anual mai mic de 2200 de lei, sau ceva de genul)

Astept raspunsurile dumneavoastra.

Va multumesc anticipat. :)

Alte discuții în legătură