Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), online catre reclamatii@domo.ro. N-am primit inca un raspuns. A doua zi am sunat la numerele afisate de Domo pe confirmarea comenzii si o angajata mi-a spus sa merg la magazinul DOMO din localitate cu produsul (Campulung, Arges). La magazin mi-au spus ca nu au nici o competenta, ca e cumpatat online sa sun eu la service ASUS sa rezolv problema. Am sunat, angajatul ASUS mi-a recomandat sa sun la sediul central DOMO, avand in vedere ca legislatia permite returnarea produsului. Am sunat la serviciul reclamatii DOMO si dupa ce am stat la telefon aproape 30 min, timp in care un robot imi repeta ca operatorii sunt ocupati, am intrat in legatura cu o angajata DOMO care mi-a spus sa completez un formular de retragere comanda online si sa-l trimit scanat pe adresa reclamatii@domo.ro. Astept acum raspunsul care trebuie sa soseasca in maxim 2 zile lucratoare. O zi deja a trecut, n-am primit inca raspuns. Dupa toate cele intamplate, consider ca DOMO nu-si respecta clientii. Eu am platit pentru un produs nou, functionabil si acum stau in casa cu un produs defect si cu banii luati.
Intrebarea mea este, in cazul in care nu primesc raspuns la cerere, care ar fi pasii de urmat ca sa-mi recuperez banii? Ca eu alt produs de la DOMO nu mai vreau.
adema1980, lipsa garantiei explicite, pe suport de hartie, nu are efect asupra obligatiei comerciantului de a o asigura. Aceasta obligatie incepe din momentul incheierii contractului, respectiv din data emiterii facturii / bonului fiscal - aici din ziua in care clientul a lansat comanda. Nici legea nu ii obliga la asta.
Legea 449/2003, Art. 21
(1) La cererea consumatorului garanţia va fi oferită în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia.
Faptul ca Domo nu ar prea oferi garantii scrise nu inseamna ca nu sunt corecti in asigurarea lor.