Buna ziua. In calitate de vanzator produse electrocasnice vreau sa ma lamuresc in legatura cu o problema. M-am intalnit cu acest caz recent si nu am stiut cum sa-l rezolv. In iunie 2014 un client a adus la magazinul meu un aspirator pentru trimitere in service. L-am preluat ca magazin, l-am trimis prin curier la service-ul autorizat, produsul a venit inapoi la magazin in timp util(sub 15 zile calendaristice), clientul a fost anuntat telefonic si via SMS ca produsul a fost reparat dar nu a venit sa si-l recupereze. Acum o saptamana clientul s-a prezentat la magazin ca vrea sa-si recupereze aspiratorul. Produsul respectiv a fost casat din cauza ca nu a fost ridicat din magazin intr-o perioada de 6 luni. Intrebarea mea este: Exista vreo reglementare legala cu privire la aceasta problema? Magazinul are vreo obligatie legala sa pastreze produsul pana cand clientul vine sa si-l ridice sau exisa vreo posibilitate legala in care intr-un termen de "x" zile de neridicare produsul sa fie considerat "abandonat" si sa intre in custodia magazinului urmand ca acesta sa se dispenseze de el in ce metoda doreste? In cazul in care clientul face reclamatie la ANPC acesta are castig de cauza sau nu? Mentionez ca in PV intocmit la magazin nu exista stipulata nicio conditie care sa informeze clientul ca daca nu-si ridica produsul intr-un anumit termen il pierde definitiv. As aprecia un raspuns din partea unor profesionisti. Multumesc,