Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI CU CATEVA INFORMATII DESPRE FIRMELE DE TRANSPORT CARE AU CONTRACTE CU CLIENTI IN GERMANIA.
AM O SOCIETATE CARE INCARCA SI DESCARCA IN GERMANIA. ARE 2 CAMIOANE, PE FIECARE CAMION CATE UN SOFER. DURATA UNEI CURESE ESTE DE 3-5 ZILE, DAR IN ACESTE 3 ZILE UN SOFER ARE 5 ORE DE LUCRU PE TERITORIUL GERMANIEI. DAR CA SA FIE LA PRIMA ORA LA INCARCARE POATE STA O NOAPTE PE PARCARE, INSEMNAND REPAUS. INTREBARILE MELE SUNT: PENTRU ORELE DE ASTEPTARE TREBUIE PLATIT CU 8.5 EURO /ORA? DIURNA EXTERNA TREBUIE PRINSA IN SALARIU?
Germania a suspendat de la1 feb.2015 pt. conducatorii auto aflati in tranzit prevederile legii MiLoG (asa se numeste legea), respectiv plata unui minim de 8,5 euro/ora. Repet, numai pt. cei aflati in tranzit!
Germania a decis să suspende temporar impunerea salariului minim pentru şoferii străini care tranzitează Germania până când se va stabili dacă noua lege privind salarizarea este conformă cu legislaţia europeană.