Buna ziua. Asociatia din care fac parte e formata din 30 de scari. In urma demisiei administratorului , cateva din scarile care si eu fac parte am decis sa ne administreze o firma cu domeniu de activitate specific administrare imobil.In asociatia respectiva se plateste doar cote de reparatii, femeia de servici , lumina pe casa scari si plata administratorului. Intrebarea mea este , cine o sa imi elibereze citanta cu plata respectiva lunara . daca asociatia ,inseamna ca treb sa platim si contabilu , daca firma respectiva , nu mai platim contabilu si-l plateste firma respectiva. Va multumesc.!
Cred ca nu am fost explicit deajuns. In asociatia de care povestesc , se platea lunar o taxa de 6 ( sase) lei/luna cheltuieli de administrare ,respectiv admin. 840lei/luna impozabili si contabila40 lei/ luna. Alcineva din conducere nu primeau bani erau onorifici. Fondurile de raparatii , rulment si altele nu se strangeau , cand era nevoie de o reparatii se strangeau atunci pe loc. A sociatia nu facea decat sa citeasca apometru general pe scara de apa rece si pe cele din interioare le calcula si facea raport cu consum catre regia de apa unde regia factura pe fiecare proprietar in functie de cum dadea administratoru.Administratorul si-a dat demisia pentru ca desi contributia lunara era foarte mica nu isi primea salariu din cauza neplati proprietarilor. In adunarea generala anuala proprietari momentan nu au mai vrut administrator defapt sa plateasca acea suma, dar scara din care fac parte si eu am luat legatura cu o firma autorizata si vrem sa ne administreze . Intrebarea mea era daca e legala administrarea cu o firma autorizata doar ptr cateva scari fara sa ne desprindem din asociatie , si daca putem sa nu mai platim contabila de la asociatie deoarece suntem nevoiti sa platim si pentru ceilanti daca contabila ramane in functie.
Nu puteti sa faceti administrarea condominiului pe bucati, doua scari cu o firma, doua cu alta firma si doua cu alta firma, contabilitatea si actele sunt la comun.
Este ca si cand o firma care va furnizeaza utilitatile s-ar separa in trei, la una dati indexul, una va factureaza si alta incaseaza.
Sau consumati la scara 1, dar platiti intretinerea in contul scarii 2.
De doua ori pe an ASOCIATIA (toate scarile) trebuie sa depuna Balanta de Verificare la Primarie, cum o sa faceti acest lucru cu 3 contabilitati?