avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... mamele, 85% din salar sau din venit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

mamele, 85% din salar sau din venit

Sunt o mama medic si pe langa locul de munca din spital am avut in ultimele 12 luni inaintea nasterii copilului si un alt job. Am lucart tot ca medic intr-o clinica privata ( contract de prestari servicii) avand un venit pentru care am platit doar impozitul pe venit de 16%. La calculul indemnizatiei de crestere a copilului intra si venitul realizat la clinica privata ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:59, 15 Iunie 2009
sabau florica a scris:

pt. Sammy,
Pot sa va de ex situatia mea. Eu am avut contract de colaborare si contract de mandat cu o societate de asigurari. Am depus la dosar adev de la societate , insa nu mi s-a luat in calcul si mi s-a calculat pe baza declaratiei 200 depusa de mine la finante si pe baza deciziei de impunere primite de la ei(finante).
De mentionat ca : - pers in cauza trebuie sa fi fost inregistrata fiscal cu acea activitate si se cere dovada platii impozitului.
In cazul meu le-am avut pe toate si venitul mi s-a luat in calcul , doar ca totusi cred eu ca s-a facut o gresala , deoarece trebuia sa mi se ia venitul din adeverinte si nu cel din declaratie si decizie.

1. Eu veau sa stiu corect, daca venitul din conventia civila pe Codul Civil a intrat in calcul pt. indemnizatie crestere copil.
2. In cazul dvs. cred ca aveti venitul din contractul de mandat.
3. Am o mare rugaminte, vreau sa verificati declaratia 200 si decizia de impunere, sa-mi precizati din ce este compusa, cred ca aveti o suma care nu este prevazuta in calcul.
Intra in calcul ambele forme de venituri obtinute.
Stimata dna Sammy,
Da, la mine este contract de mandat, eu am scris situatia mea in speranta ca dvs puteti sa trageti concluzii legat de cv civila .