Buna ziua! Am o mica agentie care ofera servicii de branding, crearea strategiilor pentru comunicare in mediul online. Am o problema cu care ma confrunt inca de la infiintarea acestei agentii, si anume “furtul ideilor sau strategiei” pe care o dezvolt. Mai larg, am patit de mai mlte ori, ca am fost cautat de un anumit brand, sau o comapnie care doreste o campanie de promovare online, i-am creat o strategie de comnunicare, am dat idei cum sa faca comunicarea, in cel fel sa faca comunicarea, etc, in idea de a crea o imagine in ceea ce consta in nunca pe care o pot presta pentru brandul sau comapnia respectiva, insa de mai multe ori, dupa ce i-am creat materialul cu toate ideile “ne pare rau, dar consideram ca nu vom lucra cu tine”, si dupa cateva saptamani comunicarea lor functioneaza conform strategiei sau ideilor pe care eu le-am creat. Ca sa evit astfel de “furturi de idei” este posibil ca inaintea semnarii contractului de prestari servicii, sa se semneze un fel de antecontract in care sa se stipuleze, ca ideile mele, sau strategia pe care am creat-o, sa nu se poata folosi? Sau ce alte metode as putea sa aplic ca sa evit astfel de neplaceri?
Magazin online
diana.iacob1
Buna ziua!
Doresc sa deschid un magazin online, insa fiind mai diferit decat celelate magazine, am nevoie de ajutorul dvs. Va voi explica care va fi mersul ... (vezi toată discuția)