avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 467 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Discriminare cim cu timp partial
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Discriminare cim cu timp partial

Buna ziua
Am nevoi de ajutor –voi relata pe scurt situatia

In cadrul firmei unde lucrez s-a negociat un nou CCM la nivel de unitate si o noua grila de salarizare(s-au renegociat minimul si maximul salariului corespunzatot fiecarei categorii de salariatii- muncitori necalificati calificati, ,studii liceale,superioare si personal de conducere).In urma acestei renegocieri s-au facut majorari salariale pt 95% din salariatii unitatii care nu aveau minimul corespunzator din grila iar unii salariatii au beneficiat de un salariu majorat si peste acest minim din grila-adica trebuia sa le acorde minim 1300 pt studii medii si a fost acordat 1400.

Eu sunt inginer studii superioare cu timp partial si imi desfasor activitatea la sediul societatii.Mentionez ca din cei 13 salariatii(5 studii medii si 8 studii superioare) care isi desfasoara activitatea la birou eu sunt singurul care nu am beneficiat de o marire peste minimul din grila de salarizare-in speta salariul meu brut a crescut cu 5 lei:( (pt a ajunge la minimul din grila de salarizare) in timp ce ceilaltii colegi ai mei au beneficiat de o majoarare in medie de 150 lei.

Pot sa consider acest lucru o discriminare pe motiv ca am cim cu timp partial?

Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:39, 4 Martie 2015
Puteti considera acest lucru o discriminare , nu va impiedica nimeni sa considerati asa ceva.

In acest caz, puteti sesiza CNCD - Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii
[ link extern ] /
In cazul meu care este salariatul cu norma intreaga din aceeasi unitate la al carui salariul as putea sa ma raportez?????????/