avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 634 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Iarasi inselaciune?
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Iarasi inselaciune?

Din nou suntem in postura de a ajunge in fata instantei desi nu ne dorim acest lucru. Treaba sta cam asa:
In luna Noiembrie 2008 am achizitionat 2 vitrine de la Fresco, vitrine pentru expunerea produselor alimentare. Acestia ne-au furnizat ceea ce le-am si cerut, adica 2 vitrine statice care practic nu mai ventileaza aerul in interior. De cand le-au adus acestea nu functioneaza in parametrii si nici frig nu prea fac, iar peste toate acestea sunt pline de geata in permanenta. Au inceput sa se intoarca multi clienti inapoi pe motiv ca marfa desi este in termen nu corespunde calitativ. Pana la urma am identificat problema, si anume fiind vitrina statica raceste pana la inaltimea de 10 cm iar restul pana la 40-50 cm este lipsita de frig. Cei de la Frescop ne-au spus ca este normal si ne-au trimis o fisa tehnica a vitrinei unde arata acest lucru insa abia acum la 5 luni de la inceperea activitatii. Ce putem face in acest caz pt ca simtim ca nu mai rezistam nervos cand vedem temperaturi asa de crescute in interiorul vitrinei si trebuie sa o dezghetam la 2 zile ?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Barbarosa , utilizator 19:02, 6 Iulie 2009
Nu stiu ce sa ma mai fac.
Mai nou, cei de la Fresco trimit oameni de la service in timpul zilei, la ore aglomerate si care surubaresc in vitrina, dupa care incheie un proces verbal cu lucrarile executate si pleaca. Nu fac nimic pentru a remedia (daca se poate remedia ceva) defectiunea ci doar isi fac de lucru si trag de timp. Ce pot face concret?
Saptamana trecuta m-au pus sa pregatesc vitrina pentru cei de la service si a trebuit sa o dezghet 20 ore (timp in care n-am vandut nimic) si toate produsele le-am bagat in camera frigorifica montata tot de ei si pe care o folosesc foarte rar. Cand am venit dimineata, camera frigorifica era la 21 grade si toata marfa stricata. Cei de la service au venit si au zis ca s-a gripat un ventilator, pe care l-au si schimbat.
Deja ma ia capul de nervi si ma gandesc deja ca trebuie sa recurg la metode mai putin ortodoxe pentru a misca ceva.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerespectarea garantiei si service-ului? alexxbaciu alexxbaciu Buna ziua, Incerc sa va prezint situatia cat mai pe scurt : avand in vedere ca aveam nevoie de 2 vitrine frigorifice orizontale pentru un magazin alimentar ... (vezi toată discuția)
Returnare. Alexandruuu Alexandruuu Buna ziua. Am o intrebare. Acum cateva zile mi-a fost cumparat cadou un telefon samsung B5722 dual sim dintr-un magazin Vodafone din Piata ... (vezi toată discuția)
Garantie de conformitate de la un furnizor de produse it si manuale utilizare icealinutza icealinutza Buna seara, In data de 21 ianuarie 2015 am achizitionat Carcasa Segotep Fighter C Black-Red de la un mare magazin online de furnizare produse IT. ... (vezi toată discuția)