Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Din nou suntem in postura de a ajunge in fata instantei desi nu ne dorim acest lucru. Treaba sta cam asa:
In luna Noiembrie 2008 am achizitionat 2 vitrine de la Fresco, vitrine pentru expunerea produselor alimentare. Acestia ne-au furnizat ceea ce le-am si cerut, adica 2 vitrine statice care practic nu mai ventileaza aerul in interior. De cand le-au adus acestea nu functioneaza in parametrii si nici frig nu prea fac, iar peste toate acestea sunt pline de geata in permanenta. Au inceput sa se intoarca multi clienti inapoi pe motiv ca marfa desi este in termen nu corespunde calitativ. Pana la urma am identificat problema, si anume fiind vitrina statica raceste pana la inaltimea de 10 cm iar restul pana la 40-50 cm este lipsita de frig. Cei de la Frescop ne-au spus ca este normal si ne-au trimis o fisa tehnica a vitrinei unde arata acest lucru insa abia acum la 5 luni de la inceperea activitatii. Ce putem face in acest caz pt ca simtim ca nu mai rezistam nervos cand vedem temperaturi asa de crescute in interiorul vitrinei si trebuie sa o dezghetam la 2 zile ?
Multumesc.
Nu stiu ce sa ma mai fac.
Mai nou, cei de la Fresco trimit oameni de la service in timpul zilei, la ore aglomerate si care surubaresc in vitrina, dupa care incheie un proces verbal cu lucrarile executate si pleaca. Nu fac nimic pentru a remedia (daca se poate remedia ceva) defectiunea ci doar isi fac de lucru si trag de timp. Ce pot face concret?
Saptamana trecuta m-au pus sa pregatesc vitrina pentru cei de la service si a trebuit sa o dezghet 20 ore (timp in care n-am vandut nimic) si toate produsele le-am bagat in camera frigorifica montata tot de ei si pe care o folosesc foarte rar. Cand am venit dimineata, camera frigorifica era la 21 grade si toata marfa stricata. Cei de la service au venit si au zis ca s-a gripat un ventilator, pe care l-au si schimbat.
Deja ma ia capul de nervi si ma gandesc deja ca trebuie sa recurg la metode mai putin ortodoxe pentru a misca ceva.
Returnare.
Alexandruuu
Buna ziua. Am o intrebare.
Acum cateva zile mi-a fost cumparat cadou un telefon samsung B5722 dual sim dintr-un magazin Vodafone din Piata ... (vezi toată discuția)