avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1774 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sanctiune disciplinara?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sanctiune disciplinara?

Buna ziua,vreau sa va intreb daca fac cerere de concediu de odihna cu zilele in avans(pentru concediu de maternitate)ii dau numar de inregistrare iar sefa nu o aproba iar eu nu merg la servici,are dreptul sa ma sanctioneze in vreun fel?Daca da cum anume?
Din cate am citit in ordonanta de guvern pentru gravide nu au voie sa ma concedieze atata timp cat sunt insarcinata.Este adevarat?
Cel mai recent răspuns: crisana , utilizator 15:23, 19 Martie 2015
Ati anuntat angajatorul ca sunteti gravida?
Da din decembrie,si tot ce atunci sunt in concediu medical(sarcina cu probleme).Astazi m.a sunat sefa mea si mi.a spus ca imi da doar 5 zile de concediu de odihna pentru ca legea sa nu ii permite sa imi dea in avans celelalte zile aferente concediului de maternitate(aprilie-sf lui august),desi nu cred ca exista o astfel de lege
Nu exista niciun text de lege care sa interzica unui angajator sa acorde c.o. in avans
Inseamna ca este rea vointa si din pacate nu pot fi obligati sa imi acorde dreptul

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Co, cm, demisie - toate in acelasi timp? mona_piedra mona_piedra Buna ziua, As dori sa ma ajutati in urmatoarea problema: Cum pot proceda ca si angajator, fara sa incalc legea in conditiile in care: 1. un angajat a ... (vezi toată discuția)
Concediu odihna dupa concediu ingrijire copil Desi T Desi T la revenirea din concediul de ingrijire copil (pana la 2 ani), am dreptul sa imi iau concediu de odihna incepand cu prima zi de reluare a activitatii? (vezi toată discuția)