avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 662 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... contract comodat
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

contract comodat

buna ziua, acum un an si jumatate am incheiat cu firma la care lucrez un contract de comodat pentru masina mea personala. urma ca masina sa fie folosita in interesul firmei iar firma se asigura ca masina sa aiba combustibil,revizii, asigurari si tehnic vorbind sa fie in perfecta stare de functionare. contractul a fost incheiat la un notar. momentan eu sunt in concediu medical iar sefa mea vrea sa inchida acest contract de comodat printr-o hartie interna in care sa solicite incheierea lui. daca contractul a fost facut la notar el nu trebuie inchis tot la notar? si a doua intrebare dansa vrea sa inchida contractul deoarece i-am adus la cunostinta faptul ca masina are nevoie de anumite reparatii. ea acum vrea sa inchida contractul fara sa faca acele reparatii. pur si simplu a refuzat. astept cu interes raspunsul dvs. multumesc.
Cel mai recent răspuns: DAN POPESCU , Avocat 17:29, 2 Aprilie 2015
Daca nu este prevazut in contract clauza de reziliere a contr.de comodat,nu poate fi reziliat unilateral.El inceteaza de drept la termenul prevazut in contract, sau conform NCC,din cele prezentate de dvs.nu va incadrati in nici una din situatii.Daca vrea sa rezilieze unilateral contractul trebuie sa se adreseze instantie.
contractul a fost incheiat pe o perioada nedeterminata si unul din paragrafe este asa: subscrisa se obliga sa restituie la cererea proprietarei autoturismul ce face obiectul acestui contarct in buna stare. de asemenea ma oblig sa nma ingrijesc ca un bun proprietar de conservarea acestuia.toate cheltuielile legate de utilizarea autoturismului cad in sarcina comodatarei. acesta a fost citat din contractul de comodat incheiat la notar.subscrisa se refera la sefa mea.