Buna ziua,
Am o problema si nu stiu cum sa o rezolv.
In luna ianuarie am incheiat un contract cu Telekom Romania pentru serviciul de internet, pe firma.
In acest contract erau incluse echipamente (1 tableta, 1 telefon si 1 modem) de 330 euro fara TVA.
In momentul in care mi-au ajuns echipamentele, am constatat ca telefonul nu este cel pentru care semnasem contractul (cel pe care l-am primit este mai ieftin cu 100 euro) .
Pentru ca am simtit o schiva din partea agentului, am sunat la Telekom Bucuresti pentru a solutiona problema.
In acel moment am fost informat asupra faptului ca produsele s-au predat conform contractului. Cand am ajuns la magazinul Telekom pentru a verifica, am constatat ca in sistem la ei exista un contract pe care eu nu l-am vazut (nici macar nu seamana cu ceea ce am eu) cu semnatura si stampila firmei.
Contractul a fost falsificat de catre agentul de vanzari.
Va rog sa imi spuneti care ar fi urmatorii pasi pentru solutionarea acestei probleme.
Caror institutii ar trebui sa ma adresez mai intai?
Semnatura si stampila au fost puse de catre administratorul societatii pe contractul initial (soacra mea). Ulterior, agentul a scanat stampila si semnatura si le-a pus pe un alt contract care a fost introdus in sistem la ei.