avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Soacra mea (83 ani) s-a plans ca plateste ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Soacra mea (83 ani) s-a plans ca plateste telefonul ...

Buna ziua,
Soacra mea (83 ani) s-a plans ca plateste telefonul fix foarte mult fata de alta perioada si fata de alte persoane cu care interactioneaza, am sunat la furnizorul de telefonie pentru detalii si s-a constatat ca are un abonament de 8 euro pentru un numar de telefon mobil, lucru de care soacra mea nu stia, posibil sa fi fost sunata de un operator Telekom si dansa a raspuns cu da,da,da fara sa isi dea seama ce aproba. Operatoarea a confirmat ca nu exista nici o convorbe pe acest numar de mobil (m-am gandit ca il foloseste alta persoana ).Nu are un contract fizic semnat. Operatoarea de la Telekom mi-a inregistrat o sesizare si trebuie sa astept 10 zile apoi sa fac o cerere de reziliere contract.
Este posibil sa fac cerere reziliere contract daca dansa nu a semnat un contract fizic , nu a cerut atribuire numar telefon mobil si nu a folosit numarul.?
Este posibil sa se recupereze banii pe abonamentul platit pana in prezent (martie 2019-iulie 2021)?
Se poate incheia contract telefonic fara a fi nevoie de semnatura?(mi se pare un abuz asupra persoanelor cu varsta inaintata).
Va multumesc pentru timpul acordat.
Cel mai recent răspuns: DoinaGeleriu , utilizator 08:34, 19 Iulie 2021
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mi nou se poate încheia prin telefon. Soacra să facă o notificare la operatorul de telefonie și să ceară modalitatea prin care soacra dvs a încheiat contractul, iar apoi (dacă este cazul) să facă o plângere la ANCPI (Protecția Consumatorului).
Va multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Exista vreo procedura prin care acesta situație cu telekom se poate remedia? Gabitulici Gabitulici Bună seara, Va cer o parere în privința unei situații cu care părinții mei se confrunta de sase luni, privitoare la un contract cu Telekom. Părinții ... (vezi toată discuția)
Contract telekom ContSters435654 ContSters435654 Nu rusesc sa scap de u abonament ,care a scazut in luna februarie a.c ,pentru care am cerut de mai multe ori rezilierea. .Chiar luna asta am primit factura ca ... (vezi toată discuția)
Denuntare contract cu telekom romania victordbu victordbu Buna ziua, Firma la care lucrez este abonata la Telekom . In afara de mari probleme cu semnalul ( probleme care sunt prevazute in contract si nu le pot ... (vezi toată discuția)