avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 623 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Spune-ne cine eşti Sunt trista...
Discuție deschisă în Spune-ne cine eşti

Sunt trista...

Buna, sunt o studenta aflata pe ultima suta de metri cu Dreptul (dau licenta acum), lucrez la o societate civila de avocati si sunt foarte trista la gandul ca vreau sa ma las de domeniul asta juridic. Sunt trista ca tot ceea ce conteaza in ziua de azi sunt pilele. Sunt trista ca daca nu ai bani, nu se uita nimeni la tine. Sunt trista ca nu se mai pune accent pe adevarata valoare a omului. Sunt trista...
Poate se gaseste cineva dintre voi, utilizatorii acestui forum, sa ma mai incurajeze si pe mine, ca sunt cu moralul la pamant! Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: dacia veche , utilizator 09:32, 30 Noiembrie 2009
dupa examenul de licenta n u vei mai gandi asa..iti garantez. te ve i simti motivata si vei face tot posibilul sa te perfectionezi , sa studiezi mai mult si sa profesezi, iti ve i alege o profesiune juridica potrivita pt. tine sau..dupa posibilitati. Mult succes.
Ultima modificare: Miercuri, 24 Iunie 2009
ContSters42058, utilizator
Multumesc pentru incurajare, dar la ce ma mai pot gandi daca mi s-a spus azi ca as avea 1000 RON ca avocat stagiar? Oare merita sa ma mai gandesc la cariera in avocatura? Cine stie ce vremuri vin? Sunt mii de avocati in Bucuresti. Nu am nici bani sa imi deschid cabinet. D-asta sunt asa dezamagita. De mica visez la o cariera. Mi-as fi dorit notar, dar asta chiar este un vis spulberat (unii stiu de ce). Ce as mai putea sa fac?
Pai cabinet nu iti poti deschide daca esti stagiara. Numai dupa ce dai definitivatul.
Iar ca bani... orice inceput este greu. Nu te primeste nimeni cu bratele deschise si bani multi daca n-ai experienta.
Avocatura nu este asa cum credeti dvs.