avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Buna ziua! Imi doresc ca in viitor sa devin avocat si ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Buna ziua! Imi doresc ca in viitor sa devin avocat si am niste intrebari pe care vreau sa le adresez persoanelor ce lucreaza deja in domeniu si au experienta...

Deocamdata sunt doar un elev de liceu, in clasa a 10-a si in viitor ma gandeam sa dau la Drept sau la Limbi Straine. Vreau foarte mult sa dau la Drept si la fel de mult ma atrage si meseria de avocat. Din pacate atat unul dintre parinti cat si cunostiinte si prieteni ma descurajeaza spunandu-mi ca nu are rost, ca imi pierd multi ani incercand sa ajung acolo unde vreau si tot nu voi reusi, ca la Drept si la Barou totul este ca o mafie si ca nu ai sanse sa reusesti fara sa ai pile si bani de spaga in permanenta.
Imi doresc sa fac acest lucru deoarece ma atrage foarte mult aceasta cariera si stiu ca voi reusi. Astept parerea unor persoane ce lucreaza deja in domeniu si eventual si niste sfaturi din partea acestora. O zi buna!
Cel mai recent răspuns: Brati47 , utilizator 17:38, 28 Decembrie 2016
Buna ziua,

Sfatul meu ar fi sa inveti foarte foarte mult si bine. Nimeni nu iti va pune astfel de piedici (cu bani dati sau mai stiu eu ce) daca vei dovedi ca ai cunostinte foarte solide in domeniu.

Daca iti doresti suficient de mult si depui suficient efort, mai mult ca sigur vei reusi.
Va multumesc.
Salut! Am citit povestea ta! Ma bucur ca nu sunt singurul preocupat ,in adolescenta ,de propriul viitor ! E frumos sa visezi si chiar foarte mult ,dar mai important decat a pierde timpul facand numai asta,ar fi bine sa si faci ceva pt ceea ce iti doresti. Pentru inceput , iti recomand sa inveti f bine la lb romana,nu pentru ca ai fi facut vreo greseala ,dar pana la examenul de admitere,mai ai sa dai bacul , care e de asemenea ,foarte important!