avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Va rog sa ma sprijiniti urgent cu un raspuns competent ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Va rog sa ma sprijiniti urgent cu un raspuns competent domnilor avocati.

Sunt medic rezident an 5 angajat la un spital municipal din provincie( spital platitor) ,cu CIM(si anexe) perioada nedeterminata din 2010. spitalul angajator ma trimis in pregatire intr-un centru universitar din Bucuresti .Anul curent Ministerul Sanatatii a publicat posturi vacante la spitalele din tara si in capitala. M-am inscris la concurs am dat examen pe post la un spital din Bucuresti pt secialitatea mea ,am sustinut examenul si am fost admisa,.acum urmeaza sa- mi fac formele de angajare la noul spital. Mentionez ca vreu sa ma stabilesc in cpitala urmare a csatoriei mele.Va rog sa ma sprijiniti urgent cu un raspuns competent domnilor ,intrucit am intrat in perioada de preaviz.
Care este procedura legala ce trebuie urmate in aceasta situatie si care sunt pasii care trbuiesc parcursi ,si in ce ordine?
Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:16, 28 Aprilie 2015
Ordinea ar fi:
- incetarea vechiului c.i.m. la expirarea termenului de preaviz
- incheierea noului c.i.m.

Daca este posibil , bine ar fi ca data de incetare a vechiului c.i.m. sa coincida cu data de incepere a noului c.i.m.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Demisie cu previz Lmihai56 Lmihai56 . Sunt medic rezident an 5 angajat la un spital municipal din provincie ,cu CIM(si anexe) perioada nedeterminata din 2010. urmarea concursului pe post la ... (vezi toată discuția)
Refuz eliberare adeverinta Lmihai56 Lmihai56 Medic rezident an 5,angajat pe post la un spital municipal din provincie , cu CIM (si cu anexe )perioada nedeterninata din 2010.Urmare repartitiei MInisterului ... (vezi toată discuția)