ilmir1 a scris:
Domnul s-a consultat cu "domnul cu papion" cu care ma ameninta
V-a amenintat cu un pinguin??:O
In orice caz, pe viitor sa fiti mai prevazator si sa va asigurati ca clientul va plati.
Intelegerile verbale nu au nicio relevanta in litigii, ce e scris ramane scris!
Cand primiti comenzi asigurati-va ca clientul a inteles prevederile executarii comenzii privind termenul de livrare, termenul de plata, penalitati, costurile suplimentare.
Pe canalul tv History este un serial foarte interesant, se numeste "Razboiul transportatorilor", este difuzat in foecare marti de la ora 22.00 si uneori si in reluare.
[ link extern ]
Urmariti un singur episod cand aveti timp si veti trage multe invataminte cum se iau comenzile si cum se platesc. Nu zic ca nu ati avea avea experienta in livrari!:)
In USA daca nu respecti un termen de livrare sau depasesti cu 5 minute termenul, cel care a comandat transportul te penalizeaza.
Iar in situatia dvoastra, daca transportul este mai greu decat cel prezentat pe site-ul de licitatie sau comanda este prezentata eronat (alte dimensiuni, greutate) atunci clientul plateste suplimentar.
Multe pretentii ale clientilor par fantasmagorii pentru noi, de exemplu, transportatorul sa asambleze produsele transportate, sau transportatorul se ocupa de incarcare si de descarcare si multe alte chestii interesante.
[ link extern ] /