avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 296 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Dreptul muncii - contestatie desfacere contract de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Dreptul muncii - contestatie desfacere contract de munca

in luna noiembrie 2014 am fost in concediu medical din data de 5 pina in data de 21.In data de 5 noiembrie conducatorul unitatii a emis decizia de concediere a mea , disciplinara, pentru absente in luna octombrie.Mentionez ca in data de 6 noiembrie iam anuntat scris, o declaratie depusa la registratura unitaii in data de 6 noiembrie, ca sunt in concediu medical.
La proces pe fond am pierdut , mi sa respins contestatia.Judecatorul a motivat ca am anuntat ca sunt in concediu medical ,respectiv in data de 6, dupa emiterea deciziei de concediere care a fost in data de 5.
Cum sa formulez recursul ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:46, 10 Iunie 2015
Consultand un avocat,pierzand la fond sansele dvs au scazut semnificativ,este greu de crezut ca redactandu-va singur motivele de apel o sa aveti sanse.
Si cu un avocat poate pierde procesul, iar daca avea bani de avocat nu cred ca mai apela la un astfel de Forum.

Codul de procedura civila:
Art. 486: Cererea de recurs
(1) Cererea de recurs va cuprinde urmatoarele mentiuni:

a)numele si prenumele, domiciliul sau resedinta partii in favoarea careia se exercita recursul, numele, prenumele si domiciliul profesional al avocatului care formuleaza cererea ori, pentru persoanele juridice, denumirea si sediul lor, precum si numele si prenumele consilierului juridic care intocmeste cererea. Prezentele dispozitii se aplica si in cazul in care recurentul locuieste in strainatate;
b)numele si prenumele, domiciliul sau resedinta ori, dupa caz, denumirea si sediul intimatului;
c)indicarea hotararii care se ataca;
d)motivele de nelegalitate pe care se intemeiaza recursul si dezvoltarea lor sau, dupa caz, mentiunea ca motivele vor fi depuse printr-un memoriu separat;
e)semnatura partii sau a mandatarului partii in cazul prevazut la art. 13 alin. (2), a avocatului sau, dupa caz, a consilierului juridic.
(2) La cererea de recurs se vor atasa dovada achitarii taxei de timbru, conform legii, precum si imputernicirea avocatiala sau, dupa caz, delegatia consilierului juridic.
Ultima modificare: Miercuri, 10 Iunie 2015
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recurs la proces mady2271 mady2271 Cum se formuleaza cerere de recurs la un proces si in cat timp ? (vezi toată discuția)
Cererea de recurs trebuie semnata obligatoriu? dumitreldd dumitreldd Am depus cerere de recurs intr-un proces, insa am uitat sa o semnez. Ar fi o problema? Ceerea a fost transmisa prin posta. (vezi toată discuția)
Pentru recurs este obligatoriu un avocat udreacris udreacris Buna ziua ,Am un proces la care s-a dat hotarîre cu recurs.Trebuie sa pun OBLIGATORIU avocat sau pot face eu singur cererea de recurs ?multumesc (vezi toată discuția)