avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Restituirea taxei de scolarizare
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Restituirea taxei de scolarizare

Buna ziua,

Sunt student in anul 2 la medicina, precizez ca in anul universitar 2013-2014 am repetat anul, iar in anul universitar 2014-2015 am platit creditele restante din ciclul anterior. Am mers la facultate pana prin perioada martie/aprilie 2015, participand la prima sesiune de examinare, dupa care din motive personale nu am mai putut continua. Urmeaza ca in perioada urmatoare sa-mi retrag dosarul de la facultate si as vrea sa stiu daca am dreptul de a primi taxa platita pe creditele restante inapoi.
Am citit in regulamentul facultatii urmatorul lucru, "Art. 13. (1) În caz de retragere sau întrerupere a studiilor universitare, taxa de şcolarizare se
restituie, la cererea scrisă a studentului, de la data aprobării acesteia în Consiliul de administraţie al universităţii.
(2) Cererea de restituire a taxei de şcolarizare se înaintează Serviciului Financiar-contabil, prin Registratura universităţii, conform modelului din Anexa nr. 3 la prezentul Regulament.
M.L. 3
(3) În cazul exmatriculării, taxa achitată până în momentul exmatriculării nu se restituie.
Precizez ca nu am fost exmatriculat, ci doar nu am mai putut continua studiile din motive personale.

Va doresc o zi buna.
Cel mai recent răspuns: Mirela1997 , utilizator 18:54, 17 Noiembrie 2021