avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 647 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident auto in intersectie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident auto in intersectie

Am avut un accident din care a rezultat avarierea unu autovehicul,al meu nu are nimic.
Am intrat în intersecție dar din cauza circulației am dat înapoi și atunci când am dat în mașalier l-am lovi în portiera din spate cu cârligul de remorcare. Domnul a virat de doua ori la stânga și la al doilea viraj a intrat prin spatele meu la o distanta de maxim 20 cm.Eu sunt începător.La politie i-a ascultat doar varianta domnului m-a întrebat dacă am dat înapoi fără sa pot sa spun altceva a zis ca a fost vina mea ,a zis ca îmi ia permisu dacă nu ma înțeleg cu domnul pe cale amiabila.I-am dat asigurare dar nu înțeleg de ce a fost doar vina mea
[ link extern ]
[ link extern ]
Asta e locația. Accidentul a avut loc pe strada locotenent sion eu încercam sa intru pe strada 12 a,el a intrat de pe 12 a și apoi în spatele meu pentru a intra în spălătorie aflata pe colt.
Ultima modificare: Marți, 16 Iunie 2015
Admin, administrator

OF OF OF....

Sigur ca esti de vina, odata ce ai dat inapoi si ai produs un accident, ESTI DE VINA
Adica nu te-ai asigurat .
Iar sa fie treaba destul de clara, legiuitorul spune ca; Un autovehicul care se pune in miscare pierde prioritatea fata de un autovehicul care se afla deja in miscare.
Deci tu din pozitia oprit ai pus auto in miscare, indifferent in ce parte , aveai obligatia sa te asiguri ca nu produci nici un eveniment.
Iar politistul avea dreptate. te incadra la neacordare de prioritate.
Sandu Marian a scris:

Poţi să opreşti "involuntar"??? Doar dacă...dormi!

Dex:
INVOLUNTÁR, -Ă, involuntari, -e, adj. (Adesea adverbial) Care este făcut fără voie, neintenționat. – Din fr. involontaire, lat. involuntarius.