Institutia noastra incheie diferite Contracte civile,
de prestari servicii, de furnizare,....,
cu diverse persoane juridice sau /si fizice.
1. - Contractele trebuie stampilate si semnate
pe fiecare pagina ?
- Aceste conditii asigura valabilitatea si siguranta continutului lor ?
2. - Cine trebuie sa ceara acest lucru ?
3. - Daca sunt modificate sau inlocuite paginile unui Contract
cum se procedeaza ?
4. - Cine va raspunde ?
( directorul, contabilul care a facut plata si nu a verificat, juristul ? )
Cand face o plata, contabilul nu trebuie sa vada ce scrie in Contract ?
Contractul a inceput sa se deruleze.
Nefiind semnat pe toate paginile,
cealalta parte a cerut o alta suma de bani decat era in Contract.
Repet, nu s-au facut negocieri sau alte hartii
care sa le putem folosi ca dovada.
Nu are plati facute.
Ce este de facut in asemenea situatie ?
Cum putem dovedi ca partile au negociat un pret, acelasi pret,
odata ce acum fiecare parte arata un alt continut din Contract ?
Ce sa faca acum contabilul ?
Ce sa plateasca /cat sa plateasca ?
Contract fals
maque
Buna ziua,
Apelez la experienta dumneavoastra, in vederea obtinerii unei pareri cu privire la urmatoarea situatie:
In Octombrie anul trecut am incheiat un ... (vezi toată discuția)