Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am achizitionat un apartament in 29 mai 2014 (complet finisat), direct de la dezvoltator. Din motive personale nu m-am mutat decat in 2015 incepand cu luna aprilie. Saptamana trecuta s-a inundat tavanul din baie a vecinului de sub mine. De asemenea pe peretele din dormitorul meu (perete comun cu baia) a aparut o pata mare umeda.
A venit un instalator din partea firmei de administrare a imobilului, care a spus ca este foarte probabil sa fie o problema la scurgere. Pentru ca nu exista "fereastra de vizitare", ar trebui sparta faianta montata pe peretele fals folosit ca masca pentru cada.
Conform contractului de vanzare cumparare exista o garantie de 1 an pentru partea de finisaje. Garantia din pacate a expirat. Pentru partea de vicii ascunse e mentionat art 1707, dar nu e specificata nici o garantie.
Intrebarea mea este, in acest caz, este vorba de o problema la partea de finisaje si dincauza ca a expirat garantia, trebuie sa rezolv eu problema?
Sau este vorba de un viciu ascuns si ar trebui sa remedieze problema dezvoltatorul?