Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.
Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.
Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.
Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.
Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.