Telefonie mobila - dupa 4 ani somati sa platim 6 milioane
in anul 2001 am incheiat un abonament la Cosmorom, cu durata de un an. dupa cateva luni, nu mai stiu exact cate, am trecut la Orange. am abandonat cartela Cosmo si am si uitat de existenta lor. din acel moment nu am mai primit nici un semnal dinspre Cosmorom nici in scris, nici telefonic, nici vreo somatie, nimic. asta pana ieri, 21 septembrie 2005, cand am fost sunati pe numarul de fix de catre reprezentanta unei societati de recuperare a debitelor restante, nu stiu deocamdata numele firmei, care ne-a adus la cunostinta ca avem de achitat catre Cosmorom o suma in jurul a 6 milioane lei. stiu ca nu dispun inca de toate datele concrete dar m-ar putea ajuta cineva cu o sugestie in rezolvarea acestei probleme? nu ar fi fost firesc sa fi fost contactata in 2001-2002 si sa mi se comunice ca ce am de plata, penalizari si tot restul? adevarat, eu nu mi-am indeplinit obligatiile contractuale dar au dreptul sa apara cu o asemenea suma dupa 4 ani? ma intreb atunci de ce nu au mai asteptat inca vreo 10 ca ar fi fost nevoie sa im vand apartamentul pentru a plati penalizarile si tot restul. cine ma poate ajuta cu o sugestie ? multumesc oricum anticipat.
Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.
Este posibil, ca după contactul telefonic, societatea în cauză să vă expedieze o "notificare" şi să vă solicite şi prin acest demers achitarea datoriei restante.
Vă recomand să îi răspundeţi societăţii în cauză, tot în scris şi să-i solicitaţi, ca fiind necesar în analiza "solicitării" respective şi pentru a putea lua o hotărâre în acest sens, să vă comunice, pe adresa dvs., următoarele:
1. copie a contractului / mandatului cu care societatea "de recuperare" a fost împuternicită de societatea COSMOROM S.A. să efectueze demersuri de a pretinde de la dvs. datoria pretinsă,
2. copie a contractului de abonament şi anexa la contract,
3. numărul de telefon pentru care nu s-au achitat serviciile la care face referire,
4. data la care s-a întrerupt furnizarea serviciilor şi motivul întreruperilor,
5. copie a facturii la care se face referire şi dovada comunicării către dvs.,
6. modul de clacul al penalităţilor de întârziere,
7. motivaţia pentru care s-a luat această măsură la 3-4 ani de la înregistrarea pretinsului debit.
Îmi cer scuze pentru repetarea acestui mesaj, nu ştiu care este explicaţia, probabil serverul meu ...
Încă o dată scuze pentru spaţiul utilizat în zadar.
Debit cosmorom
Buna ziua,
In 2001, am facut un abonament la Cosmorom la care am renuntat insa imediat din diverse motive. Nu am folosit niciodata acel abonament, sau cel ... (vezi toată discuția)