avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1809 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract Telekom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract Telekom

Buna ziua , vin cu o problema banuiesc des intalnita , din cauza neatentiei noastre , cat si a nesimtirii operatorilor de telefonie mobila/fixa.
Dupa infiintarea unui SRL-D am cautat un operator de telefonie fixa , aleg telekom in cele din urma , dupa niste emailuri trimise si alegerea unei oferta 16,9 EUR + TVA , se prezinta persoana care urma sa instaleze linia telefonica cu contractul , il semnez , stampilez , totul bine . ! Dupa aproximativ 4-5 zile citesc contractul si observ cu STUPOARE ca am semnat pe 36 luni . Chestie care CU SIGURANTA NU a fost discutata nici telefonic nici prin email , perioada contractuala de care nu aveam habar , care nu mi s-a comunicat si cu care evident nu sunt de acord .
Acum marea problema este ce pot face ? mentionez ca nu au trecut 30 zile de la semnarea contractului ( daca are vreo importanta ) Exista posibilitatea de a rezilia contractul , sau de modificare a acestuia pe o perioada de 12/24 luni . Nu este vorba neaparat de bani , este vorba de principiu si despre faptul ca mi s-a bagat pe gat oarecum un contract pe 36/luni !
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: websignal , utilizator 22:22, 6 Iulie 2015
Nu am un contract Telekom in fata, dar am un contract de la Rcs-Rds in care la punctul 5 spune asa: Oricare parte poate denunta in mod unilateral prezentul contract in termen de 30 de zile de la data semnarii acestuia pentru motive temeinice (...), deci nu totul e chiar atat de imposibil. In fine, din punctul meu de vedere cel mai bine sa mearga la sediul Telekom.
cosminiancu123 a scris:
... dar am un contract de la Rcs-Rds

Cu cine este incheiat contractul?
Cabinetul (persoana juridica) si RCS-RDS. Sa nu mai spamam, cel mai bine se poate interesa la sediul Telekom, eventual sa citeasca toate clauzele din contract, poate este ceva stipulat in el, in acest sens.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
cosminiancu123 a scris:

Sa nu mai spamam,

Ok. Ati pus punctul pe "i" (in sens negativ) Bafta!



eventual sa citeasca toate clauzele din contract

Observati si dvs. ca userul care a deschis topicul (@websignal), este un om care stie sa citeasca si sa scrie si care cu siguranta a citit tot contractul (ulterior, din pacate), iar daca ar fi fost vreo clauza in favoarea sa cu siguranta ar fi uzat de ea fara sa mai ceara pareri pe forum. In plus, observati si dvs. ca negocierea a facut-o prin email, deci nu la "usa" lor, iar dvs. il trimiteti la "usa" lor fara macar sa ii indicati vreun temei valabil prin care sa isi rezolve problema. Nu imi place treaba asta, mai ales ca ati dat o solutie fara sa o argumentati cu nimic (doar cu "poate este ceva"). Ma rog, este un forum ...
Ultima modificare: Luni, 6 Iulie 2015
trandafir2, moderator
DA , asta cautam si eu , chestia cu rezilierea in termen de 30 de zile de la data semnarii contractului , si nu am gasit nicaieri in contract . Va multumesc pentru timpul acordat , asteptam si alte opinii !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Posibilitate reziliere contract rds rcs DanutSimonca DanutSimonca Buna ziua, Am un contract cu cei de la RDS RCS pentru tv si internet, eu nu mai locuiesc in localitatea respectiva si nu mai beneficiez de acele ... (vezi toată discuția)
Problema contract rds mihbar mihbar Buna ziua Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet aalliinnuuttaa aalliinnuuttaa anul trecut am facut contract cu rds-rcs pentru cablu. au venit l-au montat, mi-au dat si un telefon mobil fix pe care am platit 50 lei si zic ei au minute ... (vezi toată discuția)