avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1312 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Suspendare contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Suspendare contract de munca

buna seara,

Am avut un contract de munca incheiat cu firma de transport persoane la care lucrez de 3 ani , astazi am fost anuntata ca am contractul suspendat pentru cercetare disciplinara deoarece am refuzat datasarea mea in alta tara.In contactul nostru de munca prevede ca trebuie sa pleci din tara in detasare la cate 2 luni.Mentionez ca in ultimul an am refuzat deciziile care le primeam deoarece am 3 motive intemeiate, am un copil minor de 5 ani si jumatate pe care il cresc singura, copilul a fost decat recunoscut de tatal sau in rest nimic, nu primim pensie alimentara de la el sau altceva,
Al doilea motiv este ca sufar de hipertensiune, sunt in medicatie continua si inregistrata la medicul de familie si la alt cabinet particular care mi-a prescris tratament
al treilea motiv este ca aceasta firma nu plateste diurna ptr deplasare in strainatate cat prevede legea in jur de 35 eur pe zi si doar 12 eur pe zi de aceea are atat de multe procese cu angajatii sau fostii angajati.
mentionez ca eu nu am semnat ultima decizie primita si nici de luarea la cunostiinta pentru a decurge celelalte drepturi si a periclita activitatea in vreun fel si cu toate ACESTEA AM FOST CONCEDIATA EU FIIND INTRETINATOARE DE FAMILIE.vREAU SA STIU DACA ESTE LEGAL SI NORMAL CE MI SE INTAMPLA SICE DREPTURI AM? MULTUMESC
Cel mai recent răspuns: bela@hotmail.com , utilizator 20:58, 8 Iulie 2015
1. Delegare nu este tot una cu detasarea , asa cum ati invocat dvs., si , prin urmare art.46 C.mun. nu va este incident daca vb despre delegare.

2. Suspendarea c.i.m. pe durata cercetarii disciplinare nu are prevazuta in Codul muncii o durata bine determinata.