avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 308 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Este legal sa folosesti servicii web pe care nu le ...
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Este legal sa folosesti servicii web pe care nu le detii?

Am o intrebare legata de legalitatea folosirii serviciilor web oferita de companii. Sunt programator si vreau sa scriu o aplicatie care va folosi serviciile web ale altei companii, aplicatie care va aduce imbunatatiri si confort in folosire.

Vreau sa scriu o aplicatie pentru mobile sa ii ajute pe calatori sa cumpere bilete pentru CFR. Motivul principal ar fi sa usureze modalitatea de cumparare a biletelor, intr-un mod rapid si usor, considerand ca deja exista o asemenea metoda dificila, neoptimizata si deranjanta folosind siteul CFR de achizitie a biletelor. Conceptul nu este nou, cei de la Vola il folosesc cu succes pentru cumpararea biletelor de avion, desi nu imi este clar daca exista vreo intelegere intre Vola si restul companiilor aeriene.

Ma intrebam daca am voie sa scriu asemenea aplicatie. Nu as vrea sa am probleme, cum ar fi sa fiu acuzat ca obtin profit de pe urma serviciilor CFR, punand la vanzare aplicatia mea de cumparare a biletelor (sau oferita gratuit cu reclame care or sa aduca si ele profit). Nu as vrea sa patesc ca altii care au executat timp la inchisoare datorita sfaturilor legale gresite.

In concluzie, intrebarea ar fi despre metodele recomandate pentru realizarea unui astfel de proiect respectand legile in vigoare.

Va multumesc pentru sfaturi,
Numai bine,
Octavian

Alte discuții în legătură

Taxa pentru agentie de voiaj pildit pildit Am cumparat de curind un bilet de avion de pe site-ul unei agentii de voyage online. Pentru asta am folosit un card Visa. A doua zi primesc un mail de la ... (vezi toată discuția)