avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajatorul poate angaja pe altcineva in perioada cat ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajatorul poate angaja pe altcineva in perioada cat eu sunt in concediu medical

Pe perioada cat eu sunt in concediu medical angajatorul poate angaja pe altcineva in locul meu avand in vedere ca sunt singura angajata la acel punct de lucru.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:54, 21 August 2015
Nu am de unde sa stiu ce motiv ar invoca angajatorul dvs.

De ce nu ati sesziat ITM-ul cu privire la aceste aspecte mentionate in mesajul dvs.?
dianaalessiapop a scris:

pe ce motiv? ca am fost insarcinata si am pierdut sarcina din cauza sacilor lui de cartofi si a baxurilor ce eram nevoita sa ii car zilnic? ca i-am cerut concediu de odihna si a trebuit sa renunt la biletele la mare pe motiv ca dupa 6 luni lucrate nu am dreptul la concediu? abateri disciplinare nu am avut.

Doamna, calmati-va. Angajatorul nu este Mos Craciun. Daca vrea sa va concedieze, va concediaza, ca este afacerea lui, banii lui, dreptul lui.
Odata concediata, acum aveti dvs, dreptul nu doar sa intrebati "de ce" ci mai mult sa-l dati in judecata, acolo el trebuie, in prima instanta, sa demonstreze legalitatea masurii, adica il intreaba instanta pe el "de ce?". Dupa ce raspunde, daca considerati necesar, veniti si dvs. cu argumente, in cazul in care nu este deja evident, dupa felul cum "da din colt in colt", ca pierde, daca minte, etc.
Asdar, plangeri la ITM, acatiste, etc., nu va garanteaza nimic; numai instanta va poate repune in drepturi.