Exemplu de responsabilitati:
- organizeaza si centralizeaza personalului, repartizeza sarcinile pentru fiecare angajat in parte;
- planifica si intretine materialele didactice;
- asigura aprovizionarea cu mijloace fixe si consumabile, asigura serviciile/utilitatile firmei, ofera asistenta administrativa pentru noile proiecte;
- rezolva toate problemele ce revin sectorului administrativ;
- inainteaza propunerile pentru dezvoltarea bazei materiale a gradinitei si planifica lucrarile de intretinere si reparare a acesteia;
- intocmeste inventarul gradinitei, face propuneri de casare;
- stabileste si organizeaza evenimente, spectacole de teatru, excursii, etc.
- incaseaza taxele aferente;
- distribuie materialele si rechizitele conform bugetelor si a normelor interne;
- raporteaza la timp a situatiile catre superiorul ierarhic;
- pastreaza confidentialitatea informatiilor legate de firma;
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma;
- intocmeste raportul de activitate al copiilor privind tematica saptamanala;
- urmareste executarea contractelor incheiate de gradinita si reprezinta institutia in problemele administrative in limitele stabilite fisa postului, regulamentul intern si lege.
Sursa: [ link extern ]