avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 491 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Scutire impozit pentru programatori.
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Scutire impozit pentru programatori.

Buna ziua,

Am o intrebare daca se poate sa ma ajutati cu un sfat sau raspuns.

Lucrez intr-o multinationala ce dezvolta software bancar. Intr-adevar, nu sunt programator, lucrez pe o functie de suport (dar tot IT).

Am absolvit Automatica si Calculatoare.

Pana acum o luna de zile scutirea de impozit s-a aplicat si pentru mine, insa de luna asta am pierdut aceasta scutire. Problema principala este ca mi-a scazut salariul considerabil si aparent intern se ridica din umeri (HR, leadership).

As vrea sa stiu daca se poate face ceva pentru a forta o renegociere sau o crestere a salariului brut astfel incat netul sa revina la cum era inainte.

Multumesc,
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:19, 5 Octombrie 2015
~ Conținut șters la cerere ~
Ce post ocupati in acea societate?

Ordinul Ministerului de Finante nr. 835/2015 nu mai prevede si conditia absolvirii unei anumite facultati .
IS Desktop Analyst s-ar numi pozitia intern, e un fel de sysadmin insa job descriptionul e mai baban si nu se limiteaza la depanat calculatoare. Am contact si cu virtualizare, si cu servere, si asa mai departe.

1. Ordinul comun 217/4172/1348/835/2015 al MSI, MECS, MMFPSPV, și MFP a modificat criteriile prevăzute, anterior, de Ordinul MFP 1479/2013. Astfel, a fost eliminată anexa 2 care stabilea că scutirea de impozit pe venit putea fi acordată doar dacă angajatul avea una dintre specializările pe care le prevedea aceasta.