avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Spor de stabilitate in invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Spor de stabilitate in invatamant

buna seara. daca ma puteti ajuta cu un raspuns la o intrebare.sunt profesor in Romania de 3 ani. pana acum am activat in Republica Moldova 12 ani tot in functie de profesor, fara a avea intreruperi in activitatea didactica. Intrebarea mea este, daca pot beneficia de spor de stabilitate in invatamant? Daca imi este recunoscuta stabilitatea din Republica Moldova? va multumesc mult
Cel mai recent răspuns: lilia07 , utilizator 21:15, 6 Octombrie 2015
Potrivit Legii nr.63/2011,prin vechime efectiva neintrerupta in invatamant de peste 10 ani se intelege activitatea depusa atat in calitate de personal didactic, personal didactic de conducere, indrumare si control, cat si in calitate de personal didactic auxiliar, cu contract de munca intr-o unitate sau institutie de invatamant ori intr-un inspectorat scolar, indiferent cand vechimea a fost realizata in mod neintrerupt.

Legea nu face vreo distinctie cu privire daca unitatea sau institutia de invatamant trebuie sa fie numai din tara.

Prin urmare, pentru recunoasterea vechimii in munca privind perioada desfasurata in invatamant in Republica Moldova ar trebui sa va adresati Ministerului Educatiei sau Inspectoratului Scolar Judetean.
va multumesc mult pentru informatie

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Spor de stabilitate in invatamant didacticauxiliar didacticauxiliar Doresc sa ma lamuriti daca sunt in drept de a primi sporul in stabilitatea in invatamant conf.Legii 63/2011 in conditia in care vechimea efectiva realizata in ... (vezi toată discuția)