avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 514 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Tulburare de posesie?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Tulburare de posesie?

Buna ziua!
Sunt medic de familie in rural si vecinul cladirii dispensarului unde imi desfasor activitatea a ocupat abuziv acum 5 ani 300 mp din terenul ce apartinea curtii dispensarului, teren pe care l-a ingradit si il detine in mod ilegal si in prezent (el are act de proprietate pe 615 mp teren si are imprejmuit cu gard 915 mp) .
Terenul respectiv este de fapt si de drept proprietatea Consiliului Local dar adevarata "parte vatamata" este dispensarul medical.
Va rog frumos sa imi spuneti care sunt pasii de parcurs pentru ca acest teren sa-i fie luat detinatorului ilegal si redat Consiliului Local, respectiv dispensarului medical.
Va multumesc anticipat pt. amabilitate si astept un raspuns cit mai curind pt. a sti ce am de facut in continuare.
Cu stima, dr.Gina Vornicu X-(
Cel mai recent răspuns: Adalbert Gabriel Gazdovici , Avocat 17:55, 16 Septembrie 2009
Ati inteles bine cum stau lucrurile.
Consiliul Local vrea sa scoata la licitatie cei 285 mp (pe timp de criza au nevoie de bani!).
Problema e daca acea schita eronata ii impiedica in procedura de scoatere la vinzare prin licitatie a terenului respectiv!!!
Ce valoare juridica are schita eronata daca se ajunge in instanta? Se va lua de buna suprafata de 615 mp prevazuta in actul de vinzare-cumparare sau schita care cuprinde si terenul ocupat abuziv din curtea dispensarului( fapt ce poate fi demonstrat cu martori)?
Consiliul Local poate anula schita respectiva si face alta corecta doar cu cei 615 mp?
Consiliul Local are suport legal pentru a refuza cererea vecinului de a-i da diferenta de 285 mp?
Multumiri anticipate!
Cu stima, Gina V.